Godmorgon?

Vaknade aaaningen för tidigt idag, med tanke på att jag börjar kvart i ett. Nu är klockan 05.14 och mamma har precis börjat göra frukost. Min mage kurrar, trots att jag åt yoghurt precis innan jag gick och la mig.

Jag ligger och funderar på "insparksfesten" som vi ska ha på fredag. Jag vill till kyrkan, samtidigt som jag vill på festen. Men jag vet inte... I'm gonna keep away from the alcohol, så att säga.

Projektarbetet... Hjälp, jag måste verkligen börja. Ligger och funderar på hur jag ska göra. Kanske ska börja med att fundera på hur jag ska lägga upp det. Vilka händer jag ska ta kort på.

Monolog till Följ mig. Måste skriva den, lära mig den, fixa karaktären. Varför är man otrogen år 25? Hur såg hennes liv ut? Innan/efter? Jaja, ska träffa Alexander och diskutera... Kanske kan vi komma på något tillsammans.

Audition till musikalen. Måste fixa två monologer, de är dock inte jättelånga. Men det är ju inte där hela grejen ligger. Karaktären, viljan och så vidare... Två sånger ska läras in.

Samhällskunskapen. Ska  läsa ut den där boken som kräver min fulla uppmärksamhet, hela tiden. Dessutom ska jag skriva en sammanfattning+egna reflektioner på 2-3 sidor. Detta till på måndag...

Ny Generation. På det sättet vore det skönt att vara i kyrkan på fredag. De flesta små Lärka-människorna är väl där... Men samtidigt får jag alltid lite ångest när de är around. Men ska försöka fixa till en första träff snart:) Jga fixar ett event på Facebook direkt;).

Jaha, jag antar att det är det. Nu åker mamma till jobbet hör jag;) Då är det tidigt.

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0