VÄLKOMNA:)

jaha, hej hej, mina nya läsare. Efetrsom jag har kommit på det bästa sättet för att öka mina besökssiffror (gratisreklam på facebook när mina poppisvänner inte loggar ut när de går härifrån), näst efter att sluta äta och skriva att man hatar mammor med barnvagnar, så har jag antagligen fått några fler läsare idag.

Jag heter Rebecca, jag är lite hippare, lite fränare och lite gladare än många andra. Samtidigt är jag väldans djup när jag vill, jag pratar alltid lite för mycket och försöker ge en liten illusion till mina vänner om att jag kan allt. Ofta fungerar det. Ibland är jag ledsen, ibland är jag trött, jag har arbetat i fyra år snart på att ta bort illusionen om mig själv som en person som alltid är glad, så är det bara. Det här är mitt andningshål och jag tänker skriva här och ni får läsa om ni vill, vissa är tvingade:)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Matilda

klockren personbeskrivning (Y)

2009-10-14 @ 17:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0