Dagens män:) HAHA

Hallojsan på dig din lilla lus:)
Hur mår folk egentligen, jag har hört att var tredje kvinna någon gång i livet hamnar någonstans hos psyk. Det är lite läskigt, samtidigt betyder det ju att jag inte är ensam. Vilket jag aldrig tänkte, att jag var den enda som gick hos psyk, men men. Är hur som helst i "avvänjningsfasen" från Eila och psyk nu. Skönt och lite läskigt.

Samhällskunskapen gick över förväntan. Vi var kanske tio stycken som kom och typ fyra stycken som pratade. Men som sagt, fint gick det. Jag brukar klara mig ur seminarium ganska bra, får ofta fram bättre tankar så än på ett prov. Men vi är ju olika...
Här är förövrigt mina män för tillfället. :)
                                  
Chace Crawford och Ed Westwick, jag är totalbesatt av Gossip Girl, at the moment. Sådär.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Emma

Obsession på högnivå!<3

2009-10-12 @ 21:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0