Aj i tänderna, Gvg och GG:)

Tänderna börjar spänna, det känns lite i huvudet. Imorgon blir det nog en soppdag, kanske till och med en soppvecka. Skulle ta kort och visa om inte pappa hade tappat bort lilla kameran som är lite lättare och förstå sig på än den stora. (Som förövrigt vägrade samarbeta när jag skulle ta till vara på det fina ljuset). Har hursomhelst fått en extra gummisnodd som ska dra fram "tvåan", det är de fyra tänderna längst fram sm gör ondast. Extra fjädrar mellan "ettorna" och "treorna" har även kommit till. Jaja, sjukt intressant. Blev silversnoddar idag, för att den ska vara så diskret som möjligt till klassiska dramat. Så nu blir det inga julsnoddar..:/ Kanske kan dra ut dom "av misstag" precis innan så att jag måste gå dit och fixa till;)

Jag hatar min "bra bra" spellista på Spotify. Låtar med alla låtar som man en gång tyckte var bra, är sällan speciellt användbara. Det är låtarna längst ner som är bra. Just nu är det Mika-Rain, innan var det Pink- I don't believe you. Dom är bra.

Lunch på Gvg med Alexander. Trevligt värre:) Han kom på rätt tåg idag, skönt för honom. Haha.

Nu har jag kollat på sjunde avsnittet Gossip girl. Ett lite sådär program. Alltid trist när Chuck o Blair inte är sådär Bluck (;))gulliga. i vet ju att det är roligar enär det är Bluck istället för Blate. ;) Kom på häromdagen att det skulle bli kul om man blev tillsammans med Robert Pattinson. Då skulle det bli Beccabert:D (Säg det på engelska liksom). (Jga har precis haft en eskapism-period, då blir det såhär.)

Ikväll är det Världens, men innan det, mys med Amanda:)
Pusspuss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0