TRÖTT!!!

Hej hej!
Jag skulle bara vilja skriva att jag lever. Men jag är dödens trött hela tiden, så jag orkar inte skriva nåt...

Kan i alla fall säga att det är premiär idag, klockan 16.00... Fast jag ska vara där vid 12, längtar sååå till fredag när man är ledig! Fast det r kul, men som sagt, jag är så sjukligt trött hela tiden!

Genrepet igår gick helt okej, tror jag. Lite dålig koncentration, eller det var nog mest för att det var första föreställningen med publik. Man vet liksom inte hur publiken ska reagera och då kommer man ur koncentrationen. Sen är det ju kul när folk säger saker som att "våra kamrater hjälpte oss att skaffa familj", eller när man (läs: jag) blandar ihop varenda replik! Så att en som ska bli helt upplyft bara blir lite halvdan;)

Det var förövrigt det här ajg pratade om igår, i skolan. Om hur modeller o grejer har förändrats...:) 

Jaja, nu är det dags att gå upp. Pappa skriver ett chatmeddelande på Facebook om att det minsann är dags att komma ut nu. Melodikrysset ar ju börjat! Lycka till Susanne!

Pusspuss

PS. GLÖM INTE MINA FÖRESTÄLLNINGAR! DET BLIR ONDA ÖGAT OM NI BARA SKITER I DET!
PREMIÄR! Lördag 28/11 16.00
Söndag 29/11 16.00
Måndag 30/11 18.30
Tisdag 1/12 18.30
Onsdag 2/12 18.30

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack du!! Det gick lysande!! Löste det via fb med min äldsta sons första lärare...helt galet, men så kan det gå till i cybervärlden.

Det där onda ögat du hotar med känns lite läskigt,har du några biljetter kvar? hehe

2009-11-28 @ 11:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0