Tjoff tjoff tjoff!

Ännu en dag som har gått i ett. Kanske därför jag har vart lite nere... Jag måste hinna vila lite här och lite där. Ni vet, bara vara hemma och inte behöva leva upp till någons förväntningar. Men men. Var i kyrkan imorse, trevligt trevligt! Fick jobbtider för Mique-jobbet, sjukt gött! Var även del av någon sorts idoljury;) Det gick helt okej, det var uppskattat iaf:)

Sen gick vi hem till Kollektivet på Kungsgatan, dvs Andreas och Jocke... Gabbe cokså, fast han var inte där. Hade Mötesplatsutvärdering. Sa ifrån om Eventansvaret. Sa ju faktiskt i början att jag kunde vara med om jag inte behövde vara ansvarig. men med bara 3 stycken i gruppen så blir det lätt så att man blir ansvarig i alla fall. Så jag sa: "Jag vill inte vara med! Jag känne ringen glädje när jag ska dit" Och det är sant. Det är ångest o gå dit och så vill jag inte ha det.

Sen var det träning och yoga. Var på KI box med Johanna. Det var skoj skoj!

Äsch, idag har jag bara haft 8 läsare. Jag är lite ledsen och jag luktar svett, så nu slutar jag.

Tuudels

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har sjukaste träningsvärken i rumpan!

2009-11-23 @ 16:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0