Självömkan...

Jag trodde att jag kände mig färdigskriven för idag, men tji fick jag. Jag vet inte, det känns bara som att jag måste skriva nåt mer. Som att jag har haft kramp i mina äggstockar idag. Jag har ont vid ägglossning, innan, under och efter mens. Det återstår då bara typ tre dagar i månaden, jag ska lära mig att uppskatta dom.

Såg i Camillas blogg att jag är hennes livcoach, det låter ju fancy:) Är glad hur som helst att du inte tycker att jag är jobbig och "tror jag vet allt mycket bättre än alla andra".<3

Nu har det gått för långt! Här sitter jag och kolalr i gamla arkiv på blondinbellas blogg:O Jag är patetisk. Idag tycker jag synd om mig själv! Skriv nån snäll kommentar, snälla! eller så svarar ni på den här... (Allt för lite roliga kommentarer;)) Jag har verkligen inget liv..XD

1. Känner vi varandra?
2. Har vi haft sex/strulat?
3. Dricker jag alkohol/röker?
4. Är jag smart?
5. Skulle du stå ut med att bo med mig i två år?
6. Skriv en mening där mitt namn är med
7. Tycker du att jag har bra musiksmak?
8. Har vi samma humor?
9. Skulle du våga dela säng med mig?
10. Vad är jag bra på?
11. Vilket yrke skulle passa mig?
12. Vad tror du andra tycker om mig?
13. Är jag självisk?
14. Hur luktar jag?
15. Har jag gjort något bra för dig?
16. Vilket/vilka utrryck använder jag ofta?
17. Vad gjorde jag bra första gången vi sågs?
18. Är jag snygg?
19. Hur mycket tycker du om mig?

Kommentarer
Postat av: Matilda

1. Ja, om du inte har någon dark sekret jag inte vet..

2.Njaa riktigt så långt har vi nog inte gått.

3.Röker inte..kan njuta av ett glas rött vid fina tillfällen.

4.Oftare och oftare!

5. Ja..frågan är om du skulle stå ut med mig?

6. Rebeeecca har du kvar din röda ros på ditt vänstra skulderblad?

7. Ja du tycker ju om Johnossi :D

8. yes.

9. Risken är ju att vi blir gravida..eller vad tror du Becca?

10. Väldigt mkt..blogga tillexempel.

11. Du ska jobba som massör på ett spa.

12. Att du är glad och sprallig och rolig och mkt mer.

13. Nej, du bryr dig om mig iaf.

14. Som en typisk Rebecca Knutsson.

15. Ja.

16. Förlåt.

17. Kommer inte ihåg så mycket..du var trevlig mot mig tror jag.

18. Mer sexig.

19. Tillräckligt mkt för att fylla i hela den här som blev skapligt tråkig efter ett tag..mer exakt hur mkt jag tycker om dig kan vi ta in person.

2009-11-17 @ 08:57:17
Postat av: alexander

1. känner man någonsin någon människa?

2. inte vad jag vet

3. dricker och röker som en alkoholiserad sjöman med början till lungcancer

4. skitsmart!

5. för en hundring i månaden kan jag göra mycket ;)

6. rebecka gick på kirk franklin-konsert.

7. det skulle jag säga!

8. tror det... det får vi undersöka närmare!

9. mina kristna spermier och dina kristna ägg dras ju mot varandra så jag tror det är bäst att vi avstår...!

10. att vara trevlig!

11. min personliga massör?

12. snäll och wolig?

13. på en hälsosam nivå! nej, jag har ingen aning!

14. oj, hur du luktar? hmm, jag vet faktiskt inte.. har inte tänkt så mycket på det :P

15. gjort mig mer fikig! och det uppskattar jag!

16. grisen XD

17. du gjorde nog inte något väldigt utstickande för jag minns inte ens den dagen.. sorry

18. typ snyggast!

19. på en skala mellan ett och tio... sju och en halv. kanske åtta?

2009-11-17 @ 14:51:40
URL: http://bojestig.blogg.se/
Postat av: frida

6. Rebecca har en räka på axeln, räkan heter Ulf.



REBECCA! Världens på fredag, pliiiiis? Vi kan gå efter kyrkan, innan kyrkan, under kyrkan. Hör av dig! :)

2009-11-17 @ 16:31:20
URL: http://fridafrogsjo.blogg.se/
Postat av: jonathan

8. Har vi samma humor?



Nej :(

2009-11-17 @ 19:34:14
Postat av: camilla

1. Jo de kan man väl säga att i gör.

2. haha jaa vi har faktist kyssts ;)

3. Du avnjuter väl nått glas vin nån gång ibland för att samla lite vuxenpoäng!

4. absolut!

5. ja, om du inte genomgår någon läskig personlighetsförändring.

6. Rebecca är mitt kramgoa lilla busfrö!!

7. men gud... vad lyssnar du på? :O

8. jag säger bara hahahahhaha :D

9. det har jag ju redan gjort... jag överlevde och jag blev inte gravid, så ja!

10. hmm.. vad är du INTE bra på?

11. präst? :D

12. jag kan inte tänka mig att någon har någon anledning att ogilla dig för du är ju typ bäääst!!

13. inte vad jag har märkt .. lagom? :P

14. beccibus!!

15. du har gjort mycket bra för mig.

16. kommer inte på nått nu

17. eehm, minns inte.

18. ohh ja. hottie ;)

19. så mycket att det inte går att beskriva i ord ;)

2009-11-18 @ 20:24:09
URL: http://caticam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0