En söndag:)

Vem hade trott att man kunde känna sig så utanför bara för att man har annorlunda byxor på sig än alla andra. Hursomhelst har jag kommit fram till en sak angående min framtid, när/om jag läser vidare så ska jag välja program efter hur snygga byxor dom har.... Är lite inne på industriell ekonomi eller nån sorts elektrisk ingenjör grejs.... haha

Och som den inbitna kyrkomänniska man är så går man till kyrkan nästa morgon hur sent man än kom hem...

Sen har det bakats lussebullar i drivor!


Och nu är det dags för YOGA:D

Jag måste skriva mer här, jag tappar alla mina läsare,.. Är det bara Matilda o Camilla kvar nu elelr?

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag är kvar..har längtat hela dagen efter ett inlägg ;)

2009-12-06 @ 18:42:32
Postat av: Johanna

Jag är också kvar :) / Trogen läsare ;)

2009-12-06 @ 20:29:30
Postat av: Brantis ( eftersom Jonathan "känns fel")

Vad gick han med cool tvåfärgad ( lila - vit?) overall som vi såg när Matilda stod i toakö???



Föresten vet du ju att jag läser och bidrar med grymma bloggtips ;)

2009-12-06 @ 22:51:45
Postat av: Elin

Jag är kvar, alltid :)

2009-12-07 @ 16:37:43
URL: http://elinssvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0