På begäran:)

Här kommer ett nytt blogginlägg, bara för att Emma läser:) Och några andra tror jag:P

Sista föreställningen av barnteatern idag. Lite ledsamt fast ganska skönt. Man blir så trött, det är jobbigt o ha föreställningar. Jag har inte sovit ordentligt heller och oroat mig för hur det ska gå med publiken. Tillslut visade det sig att publiken fungerade bra. De jag trodde skulle komma kom och de jag inte hade hört något ifrån kom inte. Skönt skönt.
Dansarna har ju inte heller arit med. Men idag träfafde vi dom i alla fall. Det var roligt roligt:)

Nu kommer skolan ifatt mina tankar igen. Det är ju lagom roligt. Borde fixa idrotten, nutida konst(^o)), skriva teaterdagbok. jaja, jag slipper engelskan ett tag i alla fall. Jag tycker om Anna, hon är cool.

På torsdag är det TWILIGHT! Heeeelt underbart. Jag längtar som en liten tok. Jag och alla andra nördar ska gå på någon sorts förpremiär tror jag. På dagen innan ska vi äta risgrynsgröt här hos mig och dricka glögg:)

Var o tränade idag också, med emma:) Myspys, det var roligt:)
Körövning fick vi in på dagsplaneringen också. Inför första advent. Jag är en lycklig människa när vi sjunger "Otto Olssons Advent" och "Gören portarna höga". Då börjar julen. Sen kommer Anders med "O helga natt" på julmusiken. Då är det jul på riktigt. Mysmys:)

Nu ska jag ta tag i mig själv o skriva mer, och om viktigare saker. Det här funkar inte.

Take care<3
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0