Flera tankar i mitt ostrukturerade huvud

Åhhåhåhå! Jag är helt slut, fast på ett skönt sätt... Två timmar HåTTT (Hållands Tur-och Telemarkträning). Massa utfall och hopp, mördarbänkar och så vidare. Jag har faktiskt varit med alla gånger förutom utedelen försat veckan. Sjukt stolt är jag och starkare blir jag! Men nu har vi gått in, det är ju snö och minusgrader nu och mörkt som i en tratt.

Det är helg nu i alla fall, nästan. Fredagar räknas knappt. Jag har gjort mina läxor, så helgen går bara ut på att läsa lite bibelböcker och ha det mys! Imorgon är det middag med alla tjejer här på våran våning och så där... Pio åker nu, jaa... Det är big changes på G... Höstlov om ganska så exakt en vecka, trevligt!!! Jag kramade om Matilda idag och sa "Åh, Matilda!", då kom jag på att jag saknar ma petite amie... Åh...

Jaa, men nu ska jag knalla iväg till min säng... Det är ungefär en halvmeter, najs!

Förresten så såg jag av en händelse att Blondinbella har gjort slut med Nils... Jag har ju inte läst hennes blogg sedan jag sa att ajg inet skulle det... Men nu var jag tvungen o gå in och kolla och sprinag bort till Lisas rum och meddela nyheten. Det gladde mig att hon reagerade på ungefär samma sätt som jag gjorde:P

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Matilda

åh becca!

2010-10-23 @ 14:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0