Wiihooo!

Sitter och skriver projektrapport, det går bra nu! Jag kommer någonvart och till slut kommer allt att ordna sig. Idag har Matilda varit här för att plugga, det gick sådär för mig. Hon är ju så himla bra och disciplinerad jämt så det gick ju bra för henne, i alla fall bättre;) Hade lite ångest för teatern ju, eftersom jag inte har lärt mig manuset ordentligt och antagligen jobbar alldeles för lite med det. Men så kom jag dit och det gick så himla bra! Det är såna här kickar jag älskar med teatern. När man äntligen förstår en karaktär, man ser omgivningarna, när karaktärsdragen bara ramlar över en (nåja...) och lite beröm från Johan ger ju en viss tillfredsställelse och den bekräftelsen man behöver för att fortsätta...

Nu sitter jag ute i en utemöbelsfåtölj, stol? Det är så himlans skönt ute! "Luften smakar som en jordgubbspaj, en solig dag i maj!" en kopp te, trevlig musik. Nu ska jag till Ica tydligen. Hann inte avsluta meningen. Tuudels! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0