Klassresa

Åh, ni får ursäkta! Jag har ju varit borta, i Arkösund närmare bestämt. Ett vandrarhem där, precis vid vattnet, bara med klassen! Därav har det varit en dålig bloggtid. dessutom, igår var det städdag i den Knutssonska hemmet. Ihhw! Men hur som helst. Här kommer en liten "videoblogg" som gjordes under en vandring på vägen: Världens ände. (Ironiskt namn på en gata längst bort i ingenstans? Japp)
 
Nu har jag ont från brösten och uppåt efter en dag i solen, asvarmt. Jag kom dock ihåg att ta av mig Bh-banden och dra ner tröjan så balen är räddad. Frutom att jag ser ut som en kräfta...;)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahaha vadå för mycket sex? Vad trodde ni att vi gjorde där bak?

2010-05-31 @ 20:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0