Smink och kärleksbetygelser:)

Idag när jag kom till logen stod en mycket snygg tjej och speglade sig tillsammans med Lugna Favoriter som spelade nån "I looove yoou"-låt. Vad kunde jag göra förutom att slänga av mig tröjan och ta en bild;)


Och medan jag stog där upptäckte jag hur snygg jag var idag, speciellt mina ögon vart en riktig hit idag;)

Hur ska jag klara mig utan fetsminket nu? Jag kommer må dåligt över alla småglåmor och hemskheter... Men äsch;) Nej då, jag bara skojar... I AM GORGEOUS:D


Kommentarer
Postat av: alexander

Å! Självkänsla! va härligt!! :D

2010-05-08 @ 11:28:29
URL: http://bojestig.blogg.se/
Postat av: camilla

sweet!!!!!

2010-05-08 @ 13:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0