Plugghelg

Åh, ni får ursäkta den dåliga uppdateringen. Men den här helgen har jag sagt ifrån en avslutningshajk som jag så gärna ville åka på och jag har MASSA kvar att göra i skolan! Så jag pluggar, pluggar, pluggar! Och just såna här grejer gör det ju lite krångligare... Men jag har självdisciplin så det räcker just nu!

Igår var vi hos Camilla och hade grillkväll, jag, Camilla, Emma och Matilda. Myspys! Vi grillade som sagt, smaskade på smarrig mat och spelade mysspel! Mina älskade älskungar! Jag älskar er! (Fast ni är som stolpskott! Man måste ju säga till er om allt!;))<3

Var på modevisning också igår. ModeDesignmännsikorna visar alltid upp vad dom har gjort under året såhär i närheten av sommarlovet. Grymt kul coh dom är sjukt duktiga på att sy. Sen var det vissa som såg lite mer engagerade ut än de andra, men men... Sist ut var studentkläningarna. Åh! Man höll ju på o börja gråta...

Dags att börja analysera lite till! Tuudels!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0