Nytränad och hungrig

Tjoho i stugorna!
Jag har varit och tränat, åh så skönt! Gick runt och bara tänkte på projektarbetet och allt annar här hemma och sen är det föreställning ikväll. Kände att ajg var tvungen att skingra tankarna och vad passar då bättre än en timme med Stefan H? Lika mysigt varje gång;)

Nu ska jag fixa lunch, hittade en matlåda med nåt spännande i. Den är min:) Jag har ingen koll på vad som händer här hemma, när jag vaknar har alla åkt och när jag kommer hem har alla gått och lagt sig. Har väl inte sett till min mor och far sen i måndags kanske när de var på föreställningen. Danne ser jag lite då coh då, han brukar komma ner och säga hej! Nej ni, lunch och sen lite Schulman Show, en dusch och sen iväg till teatern. Joo då, jag älskar det här!

Pusspuss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0