Nattens drömmar

  • Jag, mamma, pappa och Danne skulle åka upp till båten. Vi stannade vid nåt JÄTTEstort köpcentrum och alla var hungriga. Mamma skickade då in Danne på McDonalds för att han skulle köpa nåt. Vi hade dock inga pengar och mamma föräkrade att vi skulle få pengar för de tjugo bullarna som vi hade i bilen. Jag tyckte det var konstigt, men sjäälvklart fungerade det... Danne kom ut med en tia. Men jag var ju fortfarande hungrig, så mamma körde i Drive Through... Där sa hon "tre hamburgare", nej tänkte jag. Jag vill ah en lilla menyn. Så jag försöker beställa det och helt plötsligt vll mammma ha korv. Men tjejen som satt vid ett skrivbord och tog emot beställningarna ville ha beställningen på franska. Det fungerade inte.
  • Det var Earth Hour och jag brydde mig inte, jag tyckte det var coolare att ha lyset tänt. Idiotiskt.
  • Jag och Musikar-Rikard stod i ett kök och så skulle vi måla ett bord. Men Rikard tappade ALLTING på golvet. hela tiden. Sen sa ha "det blir så här när man är överkåt". Sen var den drömmen slut...
  • Dessutom drömde jag att vi hade föreställning och jag låg och sov, så alla väckte mig hela tiden och jag hade världens panik. Jag skulle ju vara inne på scenen...

Så inatt har varit en hektisk natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0