Good hairday?

Igår kväll somnade jag med blött hår. I vanliga fall står det då åt alla håll när jag vaknar, emn inte idag. Idag är en bra hårdag, hittills i alla fall.(SJUUUKT INTRESSANT!)  Ska snart in på den mest ovärda lektionen vi har, naturkunskap. Gunilla gick ju in i väggen:( Så nu har vi vikarie´, men betygen är satta och vi ska bara ta närvaro. Nu har jag lite det lilla problemet att jag känner vikarien, jag kommer träffa honom annars också även efter studenten. Drför känns det grymt dumt o skippa alla hans lektioner. Men det är så OVÄRT! Dessutom måste jag in och lämna min projektrapport till Johan, mailet vägrar komma fram till honom... Så jag åker väl in så småningom:)

Annars är det avslutning på Sång och Instrument-kursen idag... Lite tråkigt... Men men, vi ska köra så ska det låta och spela upp våra låtar som vi övade in igår: Rosa Helikopter i balladform och Bad Romance som jazz. Kul:)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0