You know you love me

Hej och hå!
Här har det varit middag med tillhörande diskussion om ungdomsarbetet i kyrkan. Mycket trevligt. Elias, en liten snubbe, var med sin kära mor. Han var uppe och pillad epå alla instrument och när han upptäckte att keyboarden inte fungerade riktigt som den skulle så sa han hmm... Jag behöver tejp. Jaha tänkte jag, nu ska han tejpa på sin teckning som han har gjort. Oh nej, då skulle han laga keyboarden. Och blockflöjten. Sen skulle han börja tejpa på min faders kontrabas, då sa jag nej, den rör vi inte. Söt var han.

Nu är jag lite sugen på "Your one and only source into the scandalous lives of Manhattan's elite". Wiho!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0