Vårmisstag

Åh! Big Mistake! Big Mistake!
 Imorse ställde jag mig i duschen och tänkte: "Vad sjutton! Nu är det vår, vinterpälsen ska BORT!" Fram med raklödder, fram med rakhyvel, fram med ben och upp med armar. Shiet pomfritt! Klockan är mycketmycket! Ska snart vara nere på Fräck Frökens och fika med Ny Generation. Raka, raka, raka FORT! Ut, på med kläder. Hinner inte smörja in benen. Så kommer jag hem nu, torr som fnöske och dan. Tänker, "aha! Lite färg på benen skulle ju inte skada" Fram med Dove Summer Glow, Sprutt sprutt! Ehhhw... Här kommer det stora misstaget. Det luktar askonstigt. Hela jag luktar askonstigt efter en liten insmörjning av benen. Fail!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0