Vårgröna pluppar:)

ÅH! Jag har så ont i tänderna. Spände tandställningen igår... Nu är det vårgröna gummisnoddar och jag slipper ha en ståltråd som läppen fastnar i hela tiden. Jag är så sjukt trött. Orkade inte ställa om alla klockor igår kväll. Så jag tänkte att det gör ju ingen skillnad med en halvtimme. Problemet är att jag kommer behöva stressa sen, bara för att jag vet att jag har massa tid.

Igår var det mycket teater o dans o grejer. Emmas föreställning, baby baby baby, you've got it girl! Amanda, Matilda och Camillas, värsta grejen. Jaja, bra var det i alla fall!

Idag är det teater och sen musikal i fyra timmar. Jag är trött. Nu kollar jag på Katrin:)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0