Vad skulle hända?

Nej vet ni vad!?! Jag är trött. Jag har suttit sedan 10 imorse och i alla fall försökt pluggat. Jag har haft en attack, jag har gråtit i flera timmar i sträck. Jag har ändå skrivit en del... Jag sov bajs inatt.  Har ni dessutom varit med om en sån här "dagdröm" när man helt plötsligt hakar upp sig på hur livet skulle bli om hela ens familj  skulle dö, samtidigt. Jag hade en sån idag. Funderade på var jag skulle bo, ett större problem iofs när man var mindre och inte skulle klara sig själv. Hur jag skulle bli? Skulle jag gräva ner mig? Hur skulle jag få reda på det? Skulle typ Tobbe komma till skolan? Skulle mormor och morfar komma hit och bo hos mig? Farmor o farfar? Hur gör man med begravning om tre personer dör samtidigt? Nån mer än jag som tänker såhär ibland? Hemskt är det. Såg dessutom på Facebook att en kille i Pingst, som jag iofs aldrig har känt överhuvudtaget men alltid vetat vem han är, har dött... Han har en tvillingbror, funderade lite på vad jag skulle göra om Danne dog. Herre min skapare... Vill inte ens tänka på det... Gud vad konstigt livet är... det här blev ett väldigt deppigt inlägg, väldigt deppigt.

Nu går jag och lägger mig... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0