Turskiska män:)



Vad tänker ni på när ni ser den här? Plutar han inte med läpparna och drar till med en "sexy-look"? Har dom inte klippt bort hans arm som kom med när han tog sin fjortisbild? Vet ahn om att han sitter i varenda svensks kylskåp som vill försöka vara lite internationella och kulturöverskridande? Eller var det någo på "vad-företaget-nu-heter" som var på semester, och så behövde dom ha nån inhemsk person på sina yoghurtförpackningar. Han tog tillfället i akt och sa till sin chef: Aha, ajg har en bild. Så egentligen sitter en kille med hawaii-skjorta, strumpor och sandaler och kamera på magen precis bredvid. Ja tänk va? Vilken bildanalys det blev.

Alla dessa tankar kom upp till ytan i killarnas omklädningsrum tillsammans med några trevliga musikare och en och annan dansare under musikalrepet. Väldans trevligt! Jag sprang runt i hela huset för att leta efter mackor imorse, men hittade baar bullar. Så i min turkisk yoghurtburk som jag hade med mig låg tre bullar. Jag antar att ingen av de som var där låser det här, men det kom aldrig fram vad det var i. Det var tre bullar och en näve jordnötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0