Tunghuvve

Idag lider jag av tunghuvve. Tänker mig att jag skulle må bra av att sova en halvtimme. Har nog inte sovit nåt vidare inatt...

Hade IV-val på Haga. Sång och instrument steg 1. Wiihoo! Imorrn ska vi ha melodifestival, haha! Så jag, Martin, Gründer och mannen från Kungsgård har skrivit en låttext idag. Tanken från början var att vi aknske kunde sjunga om ett Tramlife eller ett spårvagnsliv. Men men... "They said "you Tramp! But they were wrong, cause I'm a Tram!" Men till slut blev det någon emotext om social services och "This is a story about a thing".

jaja, idag ska ajg: Skriva siffror på lappar, klistra dom på färgglada papper, skriva ut instruktionerna till projektarbetet, klistra det på färgglada papper, försöka få ihop ett litet facit, hämta ut bilderna på Media Markt och sen åka ner till Lennings för att sätta upp allt. Sen är ni så välkomna så välkomna!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0