Otroligt ostrukturerat och härligt badass

Kom hem från smågruppen (the tiny group) typ en timme senare än vanligt. Detta kan ha att göra med två herrars extremt sena ankomst, men man kan inte begära så mycket. Dom var ju snygga när dom kom dit i alla fall. (Tänkte skriva: Dom var ju snygga när dom kom. Men jag har alldeles för snuskiga läsare för att något sådant skulle gå obemärkt förbi;)) Jaja, vi kollade på propagandaKalleAnka, så nu sitter jag och nynnar på "We're the superior race!" och ser hakkors lite här och där, haha. Ni som aldrig sett detta, sök på youtube på "In the fuehrers face", typ.

Äsch, mycket emr intressant har inte min dag varit. Har fixat lite med lite bilder till projektarbetet. Ni får komma och kolla, om ni inte är för elaka. Lennings hela nästa vecka:) Dessutom är det MASSA andra roliga teaterföreställningar och dansföreställningar. Bland annat har min kära vän Emma en teaterföreställning som heter typ "En knuff över tröskeln". Säkert mycket sevärd! Sen har mina små petite amis Matilda, Amanda och Camilla en föreställning som heter typ "Natura", eller nåt sånt. Matilda monologar (jag har även typ tre repliker, sjukt värt!!!), Amanda dansar (?) eller har koreograferat i alla fall och Camilla har målat tavlor. Jag hars ett några tavlor och det är värt det! Matildas monologer är grymt bra dom med! Dansen har jag inte sett, men Amanda är ju en hejare på det där. Kluddrigt vart det. Summa summarum

- Det är projektredovisningsvecka nästa vecka på Lennings.

- Emma har regisserat en föreställning. Jag har inte läst manus eller sett nånting, men jag kan inte tänka mig annat än att den är sevärd.

- Matilda har skrivit monologer som är både tänkvärda och bra! Dom visas i föreställningen som heter typ "Natura"

- Amanda har koreograferat en dansgrupp. Hon är duktig på sånt och ser ni Matildas så ser ni automatiskt Amandas om ni inte blundar.

- Camilla har utställning i mitten av deras föreställning. Tänkvärda bilder som dessutom är fina!

- Jag kan säga tider en annan dag. Tänk om dom blir arga på mig. Jag är inte den enda som sitter med ångest upp till nästippen. (Fast nu börjar det kännas som att det ordnar upp sig:))

På tal om att det ordnar upp sig. Idag satt jag, med ångest upp till nästippen, inne på toalettgolvet på Lennings i mörkret i nån sorts fosterställning och grät. Var ska jag hänga upp mina bilder? Världens största problem! JAg tänkte att om jag börjar prata med Ingbritt eller Johan nu så kommer dom säga att det sär hade du ju kunnat bestämt för länge sen! Nu finns det inget ställe att ha dom på! Men oh! Så dum jag var! Jag gick ut efter några försök och sa till Ingbritt, "Kan jag ha min utställning i städskrubben, då behöver ingen se!" Haha, sa hon. Du kan ju ha här och här och här och här. Hon kom med massa idéer och Anita hängde på. Tjo och tjim. Nu vet jag hur jag ska göra. Skärmar i källaren, fixa på lördag. Jaja, fattar ni? Känner mig lite ostrukturerad och härligt badass.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Frida

Men vad är det här då? Räknas inte jag bara för att jag har mitt projektarbete på lilla teatern istället för på lennings? ;) Puss

2010-03-07 @ 13:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0