Naturarhäng på Världens

Om typ en-två timmar ska jag infinna mig på stans hetaste ställe;) Jag dissar alla sorters båtar ikväll, till skillnad från stora delar av min klass. Man kunde kanske tro att det var esteterna som hängde på estethaket, emn nej nej! Ikväll ska jag umgås med halva N3 på estethaket, Världens bar! Wiihoo!

Imorse gick jag i solen till Lennings (skolan;)) för att fixa lite med projektarbetet och dra igenom en liten monolog där jag har en dialog(?). Bestämde var bilderna ska vara, hur de ska sitta och så vidare. Nu är det bara resten av bilderna kvar. Jaja, skitsamma! Ikväll är jag utan ångest!

Sen gick jag och Amanda till Skafferiet ch tog en liten fika som drogs ut och blev till en typ femtimmarsfika. Jag har fått tio nya isfolketböcker, bland annat Amandas favorit nummer 33. Den är trasig... Humm... Calle anslöt och det var trevligt värre! Jaja. 

Nu som sagt är det dags att fixa iordning sig. Jag pallar inte kalla, obekväma kläder. Ikväll satsar jag på bekvämt och lagom varmt;)

Jaja, rött läppstift blir det i alla fall. Nu är det mat cokså.. Shiet, jag ska INTE sitta här! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0