Mardröm och dilemma:P

Nu sitter jag och laddar inför lite projektrapportskrivning... Dricker halvsvag vattenoboy som jag hittade i ett skåp, samt lite muffins, blåbärsmuffins med crumble... Typ. Jag testade min balklänning igen, för att se så jag inte är på väg åt fel håll... Mardröm om man märker en vecka innan balen att man inte kommer i klänningen. Har ju inte världens lust att paniksvälta mig för en liten bal... Skulle inte göra det heller, tror jag. Fast vad skulle man göra? Man kan ju inte direkt köpa en ny... Då spricker ju allt vad budget heter... Jaja, man får väl ta på sig den lite då och då så man slipper chocken. Upptäckte idag att jag inte riktigt fyller ut bröstdelen på klänningen, är det inet sjukt? Jag? Som alltid får höra en massa antydningar om att dom är störst i HELA världen.  IN YOUR FACE! Men men, det var väl bara BH:n eller nåt... Jaja... Balen blir bra!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0