Hej ica kurirens rådgivare

Hej Ica kurirens rådgivare!
Min livmoder har uppmärksamhetsproblem. Jag funderar lite på vad jag ska göra. Nu har jag försökt motverka det hela med hjälp av både Ipren och Panodil och choklad, men det var i och för sig nyss. Jag försöker prata med honom(jaa, det är en han), men han vägrar lyssna. När jag tänker på honom så får jag ångest, jag vill så gärna ge honom den uppmärksamhet han trots allt förtjänar. Men om jag ska vara helt ärlig så är det svårt att komma ihåg en kroppsdel som är så pass dold bakom kissblåsor och annat. Det känns som att han främst ser ett stort hot i mitt huvud som ofta annars får en ipren tilldelad sig då och då. Det här har blivit ett ohållbart problem och jag är beredd att göra nätan vad som helst för att öka livmoderns självkänsla och på så sätt minska hans bekräftelsebehov och på så sätt få lite lugn och ro.  Ska jag klappa? Ska jag vara ärlig så vet jag inte om det känns så trevligt, hur mycket jag än älskar honom. Fungerar det med massage "utifrån" om man tänker, kommer han känna det då? Värme?

Snälla! Hjälp mig! Jag är på gränsen till desperat!
Med vänliga, men än dock desperata, hälsningar
Rebecca Knutsson

Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHAHAHAHAH..phu vänta lite..hahahahahaha

2010-03-22 @ 21:24:02
Postat av: camilla

hahahaha, du är rolig du!

2010-03-23 @ 09:35:15
URL: http://falckcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0