gääääsp

Söndag. Jag har varit i kyrkan. Det var grymt segt att gå upp imorse efter en lång Earth Hourkväll i Svärtinge med lite trevligt folk! Dessutom en timme mindre inatt, jag som verkligen behövde en timme till... Men men, jag får väl sova på hmm... Tisdag? Ikväll kanske?

Sen åt vi fläskfilé, klyftpotatis och tzatsiki... Onekligen mycket likt lördagens middag... Jaja, vitlök är ju den mest framträdande doften i mitt rum, kan jag tänka mig. Tur att jag inte behöver pussas...........

Sen har jag sett Så ska det låta från i fredags och Skavlan. Noomi Rapace va? Vilken kvinna. och vad mysiga dom verkar, Ola och Noomi... Jaja... Sen har jag läst ut nr 39 och sovit en sväng...

Borde plugga. Ska kanske försöka ta tag i det,... men men...

Nu vart det ytterligare ett "Idag har jag...sen....sen gjorde jag..."-inlägg. Ni får ursäkta.

(Igår kväll sa jag: "Åh! Jag saknar han i Lars Winnerbäcks band". Men jag kom inet ihåg vad han hette. Johan Persson heter han. Trevligt.)
godnatt

Kommentarer
Postat av: alexander

NEJ! det är jättetrevligt att läsa "Idag har jag...sen....sen gjorde jag..."-inlägg!

2010-03-29 @ 10:49:02
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0