Brunch och kaffeproblematik

Har precis avslutat en alldeles superb frkost/brunch hos min kära Matilda. Scones och kaffe. Jag har huvudvärk, det har jag haft konstant sedan i söndags typ... Kul. Antagligen alla spänningar från projektarbetet som släpper.

Nu ska vi kolla upp lite biobiljetter till ikväll. Måste se Robert Pattinson... Annars svimmar jag nog. Nu lyssnar vi på Johnossi, surprise surprise. 18 Karat gold, wow ni!

Drömde att Sara sa "Vad dålig du är Rebecca". Kul kul... Nu har dets att sig lite för hårt, får börja tänka lite mer att jag är snyggast i världen. Jaja.

Snart är det förmiddagskaffe:P När jag kom upp imorse var Matilda i upplösningstillstånd, det fanns inget kaffe! Bara o åka till Åby och köpa. Trevligt med lite koffeinberoende. Som igår på IV-valet, jag hade skitbråttom men kom på att jag inte kunde tänka på nåt annat är kaffe, så då fick jag cykla fortfort till mcdonalds o fixa. När jag kom till lektionen sa Martin: "Har du hånglat upp kaffekoppen?" Då var det läppstift ÖVERALLT. Trevligt, så kan det gå när amn stressar.
 Pusspuss

Kommentarer
Postat av: camilla

vem ska du på bio med ? :D

2010-03-17 @ 13:54:31
URL: http://falckcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0