Äsch.

Nej ni, idag har inte varit min dag. Jag bara väntar åp att få gå och lägga mig. Känenr mig sjukt ofräsch, har inte ont i huvet, emn det är nåt annat. Som att det ligger bly innanför pannbenet... Jag är trött i kroppen och det kliar överallt! Ska försöka läsa lite isfolket, eller nya Elle. Jag har nu tio nya böcker som sagt, plus elle.
GUUUD så intressant!. Hej då.

Föresten så sitter ALLA bilder uppe på Lennings nu. bara o gå dit o glutta!

Naturaföreställningen är tisdag och torsdag 20.00 och söndag 15.00. Så nu har jag skrivit tiderna i alla fall. Fridas föreställning vet jag inte, du kan ju skriva dom här Frida så skriver jag det här:P
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0