19.43

Jag ska säga hur man lägger in fina länkar. Den som ajg la in igår, med Emil Jensenlåten så högerklickade jag på låten i Spotify, sen kopierade jag in den, hipp happ o så blev den sådär fin.

Annars kan man markera texten man vill göra till en länk, när man har gjort det så finns det en knapp bredvid knappen som det står HTML på. Sen klistrar man in adressen i det lilla fältet o sen är det typ klart:)
Varsågod Alexander:)

Idag haf jag varit produktiv. Har dock en BAMSEklump i halsen och gråter lite för allt möjligt. Men Rebecca, sådär blir du ju jämt en gång i mnaden! Jo i coh för sig, men det är över nu för den här gången och då brukar alla dumma skittankar försvinna. Första gången dom inte gjorde det var förra våren. Jag blev livrädd... Lite så känner jag nu med... Jag orkar med det när jag vet att det försvinne rom några dagar. Men bajs! Jag vet inte när det slutar. Inbillar mig att det blir efter atta llt jag måste göra är klart... Hoppas på det. I alal fall projektarbetet och samhällen...

Jaja. Började dagen med Arbetsmiljö och säkerhet, om jag är smart nu så skriver jag klart nu så är det gjort. Ska verkligen göra det! Sen fick jag stressa till Friskis, MYCKET skönt att träna och roligt pass. Dessutom var de ju finfint väder och min håg var glad (?). Sen när ajg kom ut från Friskis snöade det och var bajsväder helt plötsligt. Jaja, tänkte jag. Nu ska jag hitta en trevlig byggnadsarbetare att ta kort på. Nej, ingen hade tid. Jag grät en skvätt, sen sa jag till mig själv att gaska upp dig kvinna. Köp dig lite mat. Nej, då fansn det inga pengar kvar, för Friskis har börjat med fjantmedlemsavgift som jag var tvungen att bgetala, annars kom jag inte in... Fick i mig en lite cheeseburgare och vatten. Sen slängde jag runt lite på stan tills Matilda ringde. Då var det fika. Så där har jag suttit hela dagen, på Kuriosa och pratat och pratat och pratat.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0