Pier Pressure

Var i Göteborg i helgen, extremt trevligt, mysigt och underhållande. Matilda drog med mig på ännu en Johnossikonsert, den tredje i ordningen. Lika bra som alltid, men det var en alldeles för kort konsert... Jag vart lite sur när dom slutade...:/ Men det togs bilder, som bäst ses på facebook:P Men det kommer tre helt underbara videobloggar som spelades in... Boråsfilmerna spelades in med en natt emellan..:)






Vi var på Pier Pressure, nån sorts festival som bara var en dag. Ganska trevligt!
80% av The Sounds var snyggast i stan!
100 % av Johnossi var extremt bra!
Jag var 100% grym GPS.
Matilda var 63% grym efterföljare av mina GPS-meddelanden.
Stefan var 100% frånvarande i Borås.

Förresten så vill jag att min man ska sjunga tjejbaciller med Nicke och Mojje på vårat bröllop. Den fanns inte på Spotify eller Youtube:(

jaja... pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0