I'm back:)

jaha, nu försvann inlägget som ajg hade knåpat ihop... Tur att jag inte fixade med bilder och grejer... Dets ka ajg göra en annan dag... Jag tror att pappa vill redigera bilderna innan dom visas för nån :P

Jag har hängt hos Amanda i Finspång i ett par dar och nätter nu... Kollat på film och ätit godis... Chillat och så där, så som man bör på ett sommarlov... Inget jobb har jag... jaja

Nu ska jag snart till Sandströms och grilla har jag hört, det blir trevligt:) Är lite sjuk och så där förresten... Nån sorts blnadning mellan förkylning och överansträngning/felanvändning av rösten tror jag det rä som har hamnat på min hals. Dessutom är det väl egentligen ingen student som har hållt sig frisk den här veckan. Det är för lite sömn, man umgås mycket och så där... Men men, kul har det varit och nu är det bara att vila upp sig... Känns som att jag skulel kunan sova i en vecka... men men...

Tuudels! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0