True Blood

Egentligen finns det ingen tid för paus i arbetet. Åkte hem till amanda mitt i natten, närmare bestämt vid midnatt;) Vi var så sugna på True Blood så då fick man vänta på att Amandas herrbesök skulle åka hem, sen intog vi det lilla gula huset... Kollade sen på 3 avsnitt tills klockan var halv 4. Det vart lite som en skräckfilm på slutet... Ihhw! Sen kom vi inte hem förrän för en timme sen... Och jag satte mig genast i battle med fönstren. Har gjort två stycken, men det är äckelfläckar på ett och jag vet inet riktgt hur ajg ska få bort dom... Jag gnuggar och gnuggar...

På söndag? Göteborg? Kanske... Johnossi, Paramore och roadtrip med älsklingsMatilda. Pengar borta, fast ändå inte. Åhh! Jag har lite beslutsångest. Får väl fortsätta med fönstrena så jag får ihop lite slantar:)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0