Träna? Neeej, hosta!

Sitter och hostar som en liten pajas... Nu börjar jag dessutom få ont i magen och må lite smått illa när jag hostar... Jag vill träna, det har jag pratat om i en vecka men "det är bara dumt o träna under studentveckan" och det kan jag kanske hålla med om... Men nu var jag så taggad och så tji och tjo nu börjar vi blir sjuka. Men snart så, snart! Simma och hoppa o grejer:P

Har ni registrerat att det snart är dags igen? För vaddå, tänker ni? Tänk lite till så ska jag säga imorrn.

Imorrn ska jag dessutom tjäna lite pengar genom att åka till returpunkten och slänga syrenen som ramlade i stormen igår... Nu vill jag lägga mig ner innan jag spyr av hosta...

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: sophia

Fan jag hoppas ni också blev sjuka efter i Lördags. Jag är fett sjuk/förkyld...

2010-06-14 @ 21:31:39
URL: http://sophiamk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0