Spännande psykologi

Som sagt, jag är inte på topp... Om det har att göra med att jag är hemligt kär i George Bush eller alla andra människor, eller om det har att göra med att jag går omkring hemma och känner mig värdelös....det vet jag inte...

Förresten är det någon mer än jag som får konstiga idéer om att man är kär i vänner som man snart ska skiljas ifrån. Jag har flera som jag seriöst, som jag aldrig tänker så om, har tänkt att jag är kär i...  Funderar på om det har att göra med att man vet att saker kommer förändras när man flyttar och att man är rädd för att förlora vänner som man står nära... Så har jag reagerat i alla fall, det rä spännande med psykologi;)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Matilda

rebecca förneka inte din kärlek till bush för dig själv!

2010-06-24 @ 11:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0