Nyfunna vänner?

Det är minsann alltid lika spännande när bror har varit hemma på lunchen och loggat in på sin facebook. Datorn är lite långsam så det står att ajg rä inne men helt plötsligt har jag en vän som jag har 28 gemensamma vänner med, problmet är bara att jag inet har en aning om vem vare sig personen eller våra gemensamma vänner är...:/ Jag dricker te, väntar på en tårtbotten och funderar på när far behagar svara i telefonen... Jag måste veta hur mycket färg jag ska köpa, var jag ska köpa den, hur mycket det eventuellt kommer kosta och vilka pengar jag ska använda:P I övrigt har solen lagt på på uteplatsen, så det är färdigmålat för idag... Får gå upp vid fem imorrn kanske...:P Oj, tårtbottnen håller på att jäsa över, kanske skulle tagit en större form, men men...

Dags att kila.... Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0