Bröllop och ZTV

Började skriva på nåt Twilight saga-formulär. Men insåg ganska snabbt att mina kunskaper faktiskt inte räckte speciellt långt. Favoritoutfits i filmerna? jaja...

Nu sitter jag och hostar, natten har varit hemsk... Jag hostade tills jag började få igång mina kräkreflexer, då gick ajg och la mig i soffan, satte på ZTV och låg och lyssnade på musik. Sov några timmar till och fortsatte hosta, isch isch isch... Nu har jag kollat på bröllopsprogram, det är lite spännande faktsikt. Måst eintala mig själv att det är lite okej att det kostar så mycket, men det är ju roligt!

Försökte göra en Videoblogg igår, emn den vart inet så himla bra. Jag hosatde sönder den, det var äckligt, tänkte jag.

Nej ni.. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0