Jordgubbar!

Har haft en förmiddag utanför Ica Spiralen tillsammans med miljoner jordgubbar. Naaaajs då! Sen ringde Danne och tyckte att jag skulle komma bort till boden, så nu väntar jag på att mina ägg ska kokas klart och sen ska jag slänga i mig min tonfisk/paprika/ägg-lunch och sen sticker jag dit:)

Jaha, jag fick med mig 505 kronor hem istället för 500 som man skulle. Jag fick panik när ajg skulle räkna ihop allt, killen som skulle stå där efter mig gjorde mig så nervös att jag knappt kunde stå upp. Hur ska jag veta? Jag ringde Tom och Bertil o grejer om jordgubbar, fats jag tydligen hade en massa inne på Ica, det hade jag inte fattat;) Så då kom Tor, tror jag:P Så fick jag 10 lådor tillXD Ja hej och hå! Hoppas att jag inte skämde ut mig extremt, det borde inte fattas pengar, mer än 5 kronor och dom ska jag setill att det bllir bra igen;) Det är freaky o stå ensam, man har ju en del pengar i en liten väska liksom... Jaja, det ska nog gå bra den här veckan:)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0