Böcker och tapeter

Eyy! CHA!

Låg coh kolalde på film igår, upptäckte att filmen vi kollade på var Martinas, jag fick dåligt samvete. Den har jag nog haft ett tag,  den ska hon minsann få tillbaka:) Trots att det är en grymt bra film. Jag blev alldeles sugen på att gå till Konstmuséet och kolla på en massa tavlor... Jaja. Mona Lisas leende  ar det hur som helst som vi såg, eller jag såg och Lovisa sov:P

Sen idag har jag varit och kollat på tapeter... Pjuu... Jag tror att ajg hittade en finfin! Lite 20-tal, lite blomgrejs... Inte marint som vi sa, men ändå:P Men jag åkte till Rusta, Bauhaus, Jula, K-Rauta. Till slut vart jag så trött på byggvaruhus så jag var tvungen att gå in på Ingelsta och köpa lite böcker, så nu har jag dom här små rackarna: 


Mia Skäringer "Dyngkåt och hur helig som helst"
Anna Gavalda "Tillsammans är man mindre ensam"
Kjell Eriksson "Kjell" (YEEEES!)
Emily Brontë "Svindlande höjder"

Trevligt:)




Kommentarer
Postat av: alexander

å, mia och kjell <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-07-17 @ 11:23:45
URL: http://bojestig.blogg.se/
Postat av: Amanda

Svindlande höjder är tummen upp. Tillsammans är man mindre ensam vill jag läsa, den kan jag kanske låna någon gång. :P Dock blev jag bara förbannad av att läsa dyngkåt och hur helig som helst. Hon är bitter och höjer sig själv till skyarna, fastän hon får det att låta som att hon inte gör det. Hon tycker att sex bara ska vara på hennes villkor, det är en sund inställning, eller? Typ "när min man är kåt och inte jag får han inget, men om jag är kåt ska vi ha sex hur mycket jag vill". Oj, nu retade jag upp mig själv.

2010-07-18 @ 18:35:12
Postat av: martina

meh den hade jag ju glööööömt :D tack för påminnelsen

2010-07-20 @ 20:20:26
URL: http://iamiwas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0