Vilken hemsk morgon, va?

Jag hade verklign tänkt skriva nåt mer inatt, men ser det ut som att jag orkade? Nope! Nu skriver jag istället. Hemsk morgon. Vaknade med bombastic träningsvärk i varenda muskel i hela kroppen. Åkte längdskidor igår, nästan en mil. Så då blir det så... Hade även ont i huvudet, drack väldigt dåligt efter skidåkningen... AJJJJAAAAAJJJ! I magen. Once again. Och så kan man inte at en tablett innan man har ätit. Så ajg åt vad som kom i min väg=en bit mjuk pepparkaka. Jag kunde inte stå upp... Så nu har jag barrikaderat soffanmed Harry Potter, datorn, te, vatten, frukt, papper, en bok om Utländska Politiska System och både mobilen och hemtelefonen. Skönt o va ensam hemma, no pressure liksom...

Ikväll ska jag till Sara. Kul kul!

Jag har en blåsa på tummen.
Tuudels!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0