Preparation!

Jag har nu kollat så att jag har pengar på mitt kort, kollat var man hittar Kenzas skokollektion (vill ju bara testa, se, känna, Köpa... Om jag har sett rätt så finns det en del sjukt snygga)... Skrivit på handen: raka u. armarna (Viktigt viktigt!), Mobilen, Ipod, Pengar. Packat en stor väska, samma väska som jag hade till London. Den är proppfull med tre/fyra ombyten... Viktigt viktigt! Två par skor är med också. Får hoppas att man kan läsa in den på centralen, vill ju inte släpa runt på den överallt... Jaja. Just ja! Tunnelbaneremsa, ja! Nu ska jag bara invänta John Blund. Han kommer nog inte än. Det här är det sämsta me datt man har vänt på dygnet men ändå vill ah en heldag i Stochholm. Jag kommer vara halvdöd imorrn bitti... Jaja... SKa försööka sova i alla fall. Ska skriva upp mackor på handen, mitt blodsocker går inte att lita på. Helt plötsligt kan jag gå från värsta trevliga, glada, lilla männsikan till complete bitch på bara nån minut, då måste jag äta. Känner ju att typ Matilda, Frida, Camilla o Emma har märkt det här nån gång... Linnéa skall inte behöva utsättas för detta imorgon.

Pusspuss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0