JERRY JERRY JERRY!

Hej hej! Egentligen borde jag vara nere på stan nu, men jag är på väg, jag är på väg!

Fastnade framför Jerry Springer show en kvart. Oh my gosh! Idag handlade det om att människor ville leva ut sina sexuella fantasier. Den första gästen fick berätta hur mycket han älskade sin flickvän och så vidare. Sen fick han se en film där hans flickvän satt och pratade om hur gärna hon ville ha sex med inte bara en, utan två tjejer. Detta spelades in... Patetiskt! Och så var han tvungen att sitta och kolla. Hon hade alltså dragit dit honom för att berätta att nu hade hon varit otrogen. Sen komme rhon in och visar brösten och publiken skriker "We love lesbians! We love lesbians!" Hej och hå, var är världen på väg? OCh varför kollade jag på det??

Jag ska ta kort idag, jobba lite projektarbete. Freaky! Så nu ska jag gå. Måste hinna med alla innan jag ska träffa Freggis o Benno;) Vi ska fika!

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

hörredu, jerry springer.. är det han som är programledare för america's got talent?

2010-01-27 @ 13:13:59
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0