I'm on fire!

...NOT...

Åh gosh gosh gosh jag är så trött... Vet inte men det känns som att ingenting i min kropp är riktigt på G idag. Huvudet känns tungt, ögonen känns numb, jag känner redan att jag har träningsvärk i typ ryggen och alla muskler känns superstela. Iofs har jag inte gått upp än. Har legat o kollat på One Tree Hill. Åh mysmys! Sen, när tiden tog slut, så kollade jag lite till på roliga klipp på youtube. Aw! SKulle man inte vilja spela in en TV-serie? Det verkar så himla mysigt. Typ That 70's show... Åh!

Gårdagskvällen var helt okej. Drog till kyrkan, hängde lite där... Sen ringde Emma och då hade dom fått tag på fribiljetter, så då gällde det att åka ner till Hugos innan klockan 12, sen hem till Jakob på "förfest"... Ner till hugos där det var lite smålamt... Tyvärr. Smådålig musik och lite folk. Dock hade jag ju tagit på min halsband, långa halsband. (Jättesmart om man har grym fobi för o kvävas) Helt plötsligt satt jag fast i någons hand o sen i någon annans arm o jag fick panik. Usch usch. Efter det vart jag nog lite numb hela jag, så vi drog hem sen... Jaja. Vad ska vi ta för lärdom från det här? Ha aldrig långa smycken runt halsen om du får panik när någon drar i dom och vill du döda mig på ett plågsamt sätt, så är det smartast att strypa mig. (Gör det helst inte)

Idag har jag nget att göra, grymt skönt!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0