Hej kvällen innan skolan börjar

Imorgon börjar skolan, jag börjar snart gråta. Men det är sista terminen, tjiff tjoff! Helt crazy! Men nu gäller det o snabba å¨med alla rester man har dragit på sig under åren... Jaja.

Dom här kvällarna är aldrig mina favoriter. Sista sommarlovsdagen är dock alltid värst, får alltid så mycket dumma tankar. Förra sommarlovet var typ Matilda, Amanda o alla dom här... Vi drack mousserande vin och mös... Sista jullovsdagen är inte lika farlig, men ack så jobbig ändå....

Kollade på Boston Public nyss, kommer ni ihåg det? Det senaste programmet gick visst 2003 elelr nåt. KOmmer ihåg att jag kollade på det, typ varje vecka. Myspys. Men sen tog mina 47 minuter slut. (Det gick tydligen bra när jag kollade på 6 Gossip Girl avsnitt en annan gång:/) Så nu är jag ensam med min tankar. Jaja, som sagt, bara en termin kvar o nu KÖTTAR vi! (eller?)


Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0