HEJ 2010!

Här kommer bilder från nyår:)

Typ såhär såg jag ut. Med snedbena åt fel håll, blå kajal och blå/guld ögonskugga, amazing!

Johanna, spännarN;)


En Johanna, en bror. Oj så fint!



Junior VM i Hockey. Nån annans nyårspartaj som liksom avbröts av en rafflande match, inte? Nehej...

Jag blev arg...


Men vem kan vara arg när en sånhär skönhet sitter mittemot en?


Sen vart det lite plugg mitt i alltihop:)

Vid tolvslaget gjorde Johanna allt för att inte frysa. Hon såg ut som ett dagisbarn/skidåkare. Trevligt:);)


Friskus var glad i alla fall. Eller rädd för lågkonjunkturen dom skickar ut oss i?


Här ser det ut som att kameran (eller människan bakom kameran(jag)) har fått i sig lite för mycket... Men alla på bryggan drack bara Herrljunga cider eller pommac, så allrt är lungt. Jag skyller det faktum att alla har två huvuden på Andres som tryckte alla framåt, så två sekunder efter bilden är tagen så snubblar alla.


HEJ 2010!!!!


Resten av kvällen avnjöts med...ehhm... halvnakna män som spelade BandHero?  Tack för det!

Kvällens mest smickrande citat: (Med tanke på de tidigare lite smådeppiga inläggen här) Men Rebecca, den här älskar dig... /Brantis (med tanke på hans "frisbeemuskel"...)XD

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: frida

Vad fina alla var!

Gott nytt freakin år RebeCCa!

2010-01-02 @ 14:32:32
URL: http://fridafrogsjo.blogg.se/
Postat av: Elin

Så söta och fina ni var allihop!!

2010-01-02 @ 14:33:27
URL: http://elinssvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0