Harry Potter gifter sig med Edward som är en drabbad?

Tengel den onde hoppade på Harry Potter när han var liten pojke, han dödade Heikes föräldrar Charlie och Renée. Harry fick en massa fina vänner Alice, Irmelin, Jasper, Hermione och Silje´... Senare gifte sig Ron med Aro och Carlisle?

Huvudet fullt, fullt med böcker nu. Lyckades inte hålla mig längre. Hej Breaking Dawn för...femte(?) gången? Fast nu på ljudbok, den finns på Youtube. Glad blev jag. Harry Potter är inte övergiven, men på det här sättet kan jag försöka städa litegrann... Mitt rum har varit så stökigt att till och med jag har mått dåligt över det. Jaja, nu är det bröllopsdags. Tuudels! Jag vill läsa Isfolket också... Fast det är ingen brådska, Matilda;):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0