Fredagsapati

En fredag. Gick hem tidigt från skolan. Jag var alldeles trött i huvet och hade ont i magen... Vi jobbade med vårt "emotionella minne" på teatern imorse. Det var alldeles hemskt utmattande, men samtidigt fruktansvärt intressant. Man skulle koncentrera sig på ett minne som hade väckt starka känslor hos en och sen skulle man skriva ner vad man uppplevde, kom ihåg och så vidare... Och sen fick amn berätta... Allt för att få till ett mer trovärdigt skådespeleri om man skulle behöva spela en roll där man ska vara glad, arg, ledsen och så vidare, utan att göra karikatyr.

Vi struntade i att träna och gick till Kuriosa istället. Sen åkte jag hem, min mage var inte på humör. Nu ser det ut som att jag är gravid och jag knarkar ipren.

Nu måste jag packa. Ska till Östra Ryd med Mötesplatsfolket. Räcker det emd en halv Isfolketbok? Nej, två måste med. Jaja. Andreas kommer snart ooch hämtar upp oss. Ska ha en timme med teatergrejer ikväll. Ska vi köra på lite emotionella minnen?;) Njae, kanske inte. Johan varnade för att om man inte var försiktig me dsånt här kunde det hamna utom all kontroll;) Jaja

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0