Fem förvirrade poänger

Jaha, har verkligen försökt plugga. Men det slutade med att jag, likt Emil och Ida i Lönneberga, uttalade de fulaste orden jag kan i min ensamhet. Jag längtar, längtar, längtar till Studenten! Men, säger några av er, då ses vi ju inte varje dag och hela tiden. Nej, säger jag, men det gör vi ju knappt nu heller. Såå... Allt är ju lungan! Förresten, på tal om att inte träffas. CAMILLA! Oú est toi, ma femme des mes rêves?? CAMILLA!

Dessutom så håller man väl kontakten med dom man vill, eller? Ma petite amis! Japp! Plural också:) (Säkert nåt litet grammatiskt fel...Ma francais est tres mal(?))

jaja, ett grymt förvirrat inlägg.
Mina poänger:
1. Jag vill ta studenten
2. Jag tycker inte om skolan just nu
3. Jag tänker se mina petite amis även efter studenten
4. Jag har inte sett/hört från/märkt ett endaste litet levnadstecken från Camilla, for ages.
5. Jag är dålig på fransk grammatik, och har ibland även ett dåligt ordförråd

 Pusspuss

Kommentarer
Postat av: alexander

hahahahhaha XD

2010-01-14 @ 11:38:08
URL: http://bojestig.blogg.se/
Postat av: Matilda

Mes petits amis ;)

2010-01-14 @ 16:20:35
Postat av: Beccispeccis

ÅH! Jag VISSTE det!!!;)

2010-01-14 @ 17:32:09
URL: http://beccibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0