En ny strategi?

Ska kanske börja strukturera upp mina inlägg, eller ska dom fortsätta spegla mitt huvud... Ni vet mitt huvud är inte så organiserat, det är därför jag får små ryck ibland och organiserar, (Typ bloggarna här om dagen) för att inte allt bara ska falla ihop...;)

1. Imorgon ska vi kanske ut. Matilda vill med, jag vill med och Camilla vill att vi ska till Deli, har jag fattat det rätt? Jag och Matilda ska förfesta med te(?);)

2. Vildanden var djup, den innehöll varierande skådespelarinsatser, Tobias Almborg var outstanding, samt morfadern.

3. Jag kom hem tio minuter in i Anders och Måns, men jag spelar in det. Så nu ska jag se det, nu när det är slut.

Var det ett tråkigt inlägg? Jag kanske ska vara lite mer modernistisk, bara skriva mina tankar som dom kommer? Det var tråkigt att skriva i alla fall. Modernistiskt blir det;)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: alexander

är det det det heter (haha, va kul med alla det!) modernistiskt? men vi kör på det, jag skriver också rätt så modernistiskt men det har en tendens att bli rörigt och vimsigt? fast det kanske är det som är grejen? ja, vi säger så!

2010-01-16 @ 12:30:09
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0